czwartek, 3 lipca 2014

Kolczyki - wspaniały pomysł na prezent urodzinowy

Zastanawiałam się ostatnimi czasy nad podarunkiem urodzinowym dla naszej znajomej. Chciałabym, żeby to było coś trwałego. Coś , co jej będzie o mnie przypominało. Odpadają więc wszelakiego typu kosmetyki, które się zużywają. Ciuch to również zły pomysł, gdyż nie nie orientuję się, czy utrafię w jej gust. Na owy upominek mam przeznaczone sto pięćdziesiąt złotych. Wymyśliłam zatem, że możliwe, że świetnym pomysłem będzie coś z biżuterii. Może jakieś oryginalne srebrne kolczyki albo wisior. Wiem, że Kasia lubi kryształki Swarovskiego, ale bardzo rzadko kupuje eleganckie dodatki. Wiadomo, w większości przypadków kupujemy sobie jednak coś do noszenia na codzień, gdyż bardziej tego potrzebujemy. Jednak gdy trafi się jakaś ważna okazja, eleganckie przyjęcie, orientujemy się, że nie mamy w co się ubrać i przyozdobić. Uradziłam zatem, że kupię jej wspaniałe, srebrne, wiszące kolczyki, które dodadzą szyku każdej sukience. Muszą być bogato ozdobione kamieniami Swarovskiego, aby od razu rzucały się w oczy. Wybiorę jakieś neutralne barwy, żeby kolczyki pasowały do każdego ubioru. Prawdopodobnie najodpowiedniejsze będą kryształy Swarovskiego tęczowe (aurore borealis) i klasyczne, przezroczyste. Uważam, że to będzie świetny wybór. Zamówię podarunek przez Internet i podam jej adres. Będzie zaskoczona jeszcze bardziej, gdy upominek dostanie pocztą, rankiem w dniu jej urodzin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz