wtorek, 22 lipca 2014

Biżuteria to perfekcyjny podarunek na Dzień zakochanych dla kogoś specjalnego

Już wkrótce święto zakochanych. Wyjątkowo mnie to cieszy, ponieważ lubię dostawać walentynkowe upominki. Dzień zakochanych to w dodatkuwyjątkowo przyjemna okazja do świętowania, zwłaszcza jak się ma chłopaka, czy męża i nie jest się samotnym. Niedawno mój mąż zapytał mnie, czy mam jakieś pragnienie walentynkowe, jeżeli chodzi o prezent. Chwilę rozmyślałam, niemniej jednak w końcu stwierdziłam, że nie ma bardziej idealnego prezentu od ukochanego mężczyzny niż coś z biżuterii. Nie jestem tylko pewna, czy będzie w stanie sam znaleźć mi jakiąś gustowną bransoletę , albo kolię . możliwe że powinien postawić na kolczyki, lub jakiś klasyczny łańcuszek zwieńczony wisiorem. Z kolczykami chyba najłatwiej będzie mu ucelować w mój gust. Ubóstwiam długie, wiszące kolczyki. Najlepiej jakby do tego były bardzo błyszczące.Jak sądzę obowiązkowo srebrne. Złoto kojarzy mi się ze starszymi paniami. Choć od niedawna modne naszyjniki gwiazd typu venrycke bardzo mi się podobają. Jednak najbardziej uniwersalne byłyby wiszące, srebrne kolczyki ozdobione bezbarwnymi kamieniami.najbardziej urodziwe są z pewnością kamienie Swarovskiego. Olśniewająco łączą się ze srebrem i prześlicznie migoczą w każdym świetle. Mam jedynie nadzieję, że mój mąż nie zakupi czegoś, co w przyszłości zobaczę u dziesięciu innych dziewczyn na ulicy. Chciałabym, żebymoja biżuteria była unikatowai tylko dla mnie. Najlepiej ręcznie robiona.
Na drugim miejscu, po kolczykach, jest bransoletka. Przydałaby mi się bransoleta na walentynkową imprezę. Potrzebuję czegoś stonowanego. Może tym razem kamienie Swarovskiego umiejscowione na żyłce. Moim marzeniem są takie w kolorze różowym, będą pasowały do sukienki, którą wybrałam na tę okazję. Oj, tak naprawdę, to ucieszyłabym się chyba ze wszystkiego. Wręcz jak bym dostała kolię, albo bransoletę z ogromną ilością kamieni Swraovskiego w różnorakich barwach. Rozmarzyłam się namyśl o tych Walentynkach i prezentach i na myśl o tym, jak przepięknie bym się prezentowała w tych wszystkich srebrnych dodatkach. Myślę, że jeżeli dostanę cały zestaw biżuterii, to święto zakochanych będzie dla mojego chłopaka niezapomniany. Chyba się domyślacie co mam na myśli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz