niedziela, 17 sierpnia 2014

Co najlepiej kupić na podarunek na okoliczność chrztu świętego

Myślałam ostatnio co kupić chrześnicy w prezencie z okazji chrztu świętego. Pomyślałam, że być może rewelecyjnym pomysłem byłoby jakiś drobiazg z biżuterii - ze złota czy też srebra. Byłaby to trwała pamiątka, a nie coś, co odejdzie prędko w niepamięć.
W internecie aż roi się od sklepów internetowych z elegancką biżuterią wyprodukowaną specjalnie na okazję chrztu czy komunii świętej.
Jeżeli już chodzi o złoto, to najbardziej popularne są złote łańcuszki z wisiorem albo medalikiem. Wzór wisiorka to przeważnie jakieś symbole religijne - krzyżyk, aniołek, bądź też wizerunki świętych. W znaczącej liczbie sytuacji na takiej zawieszce graweruje się dedykację, datę chrztu i tak dalej.
Jeśli zaś chodzi o wyroby ze srebra, to wyjątkowo popularne są ostatnio różnego rodzaju srebrne łyżeczki, smoczki oraz grzechotki. W ogromnej liczbie przypadków udekorowane są one kamieniami Swarovskiego. Drobiazgi te są z pewnością opatrzone jakimś grawerem. Ze srebra wybiera się także coraz częściej tak zwaną biżuterię modułową, która składa się przeważnie ze srebrnego łańcuszka i kilku różnorakich wisiorków - np: blaszka z wygrawerowanym imieniem, do tego malutkie stópki dziecięce, buciki, miś, aniołek, czy serduszko oraz dodatkowo pojedyńczy kryształ Swarovskiego.
Wydaje mi się, że po rekonesansie , jaki poczyniłam postawięna złoty wisiorek z dedykacją. Jednak złoto jest najbardziej klasycznym i ponadczasowym wyborem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz